Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Finansów i Certyfikacji - Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 247118 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198904 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Finansów i Certyfikacji - Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Finansów i Certyfikacji - Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w 2013 roku. Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1a oraz Nr 1b do SIWZ. Oferowane materiały powinny być wyprodukowane przez producenta sprzętu, w którym będą stosowane lub zalecane przez producenta do stosowania. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych materiałów innych producentów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15256,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ