Lublin: Wykonanie przebudowy budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 w celu dostosowania go do aktualnych wymagań ppoż. wraz z wykonaniem dodatkowego przyłącza wodociągowego z układem pomiarowym do zasilania instalacji ppoż. - Etap II(2)
Numer ogłoszenia: 233454 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193304 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 w celu dostosowania go do aktualnych wymagań ppoż. wraz z wykonaniem dodatkowego przyłącza wodociągowego z układem pomiarowym do zasilania instalacji ppoż. - Etap II(2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu dostosowanie budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 do wymagań ppoż. w zakresie objętym w projekcie budowlano-wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie dodatkowego przyłącza wodociągowego wraz z przebudową istniejącego układu pomiarowego: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni ulicy i chodnika, c) roboty ziemne, d) wykonanie przyłącza wodociągowego - roboty hydrauliczne i sanitarne, e) przebudowę istniejącego układu pomiarowego; 2) wykonanie instalacji wodociągowej do zasilania hydrantów ppoż.: a) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z montażem hydrantów, b) wykonanie wentylacji i kanalizacji w pomieszczeniu wodomierzy, c) roboty wykończeniowe i odtworzeniowe posadzek w pomieszczeniu wodomierzy. 3) Wykonawca zobowiązuje się: a) do utrzymania ładu i porządku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania robót, b) po zakończeniu robót uporządkować całkowicie na swój koszt teren, na którym prowadzone były prace, c) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów techniczno-budowlanych, bhp i ppoż. oraz do jego zabezpieczenia przed kradzieżą, d) wyznaczać do prowadzenia robót pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zlecenia, e) naprawić własnym kosztem i staraniem uszkodzenia mienia Zamawiającego spowodowane w trakcie prowadzania robót, f) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z niezbędnymi dokumentami oraz dokonał oględzin obiektu, uzyskał i przeanalizował wszelkie inne informacje, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. g) Za wszelkie wady stwierdzone w toku czynności odbioru przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia, w przeciwnym wypadku Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad i nie podpisze protokołu odbioru. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających niezwłoczne usunięcie wady, Wykonawca winien zawiadomić o tym Zamawiającego i w porozumieniu z nim ustalić dodatkowy termin na usunięcie wad. Czynności, o których mowa powyżej wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. h) Odbiór przedmiotu umowy nastąpi po całkowitym zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, wg terminów określonych w umowie. i) Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Jeżeli w toku odbioru stwierdzone zostaną wady możliwe do usunięcia Zamawiający odstąpi od czynności odbiorowych i wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia. Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. j) Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów i zainstalowanych urządzeń. k) Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r, Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.), wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlano-wykonawczego. l) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godz. 15:30-7:30 i w dni ustawowo wolne od pracy. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godz. 7:00-16:00. Wszelkie wyłączenia instalacji wodociągowej muszą być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu. m) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością, własnymi siłami z możliwością włączenia podwykonawców. n) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcami stosuje się postanowienia art.647¹ Kodeksu cywilnego oraz niniejszej umowy. o) Powierzenie podwykonawcom robót określonych w niniejszej umowie nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tych robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jak by to były działania, zaniechania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158849,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ