Lublin: Wykonanie sieci strukturalnej i telefonicznej z CCTV w budynkach Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 425364 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej i telefonicznej z CCTV w budynkach Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci strukturalnej i telefonicznej z CCTV w budynkach Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 i Lubomelskiej 1-3, ETAP I - roboty przygotowawcze, budowlane i montażowe. Zakres prac obejmować będzie w szczególności: ETAP I - ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, BUDOWLANE I MONTAŻOWE: a) roboty budowlane w budynku przy Spokojna 4: - przystosowanie pomieszczeń przeznaczonych dla zainstalowania szaf dystrybucyjnych GPD, PPD1, PPD2 i PPD3, - budowa telekomunikacyjnej studzienki kablowej w poziomie niskiego parteru dla wyprowadzenia sieci kabli światłowodowych i telefonicznych do budynku przy ul. Lubomelska 1-3, - roboty naprawcze tynków, - roboty naprawcze malarskie, b) roboty instalacyjno-montażowe w budynku przy Spokojna 4: - budowa kanalizacji telekomunikacyjnej w terenie dla połączenia budynków przy Spokojna 4 z budynkiem przy Lubomelska 1-3, - montaż klimatyzatora w pomieszczeniu szaf GPD, - przebudowa instalacji oświetleniowej w pomieszczeniu szaf GPD, - montaż instalacji kontroli dostępu w pomieszczeniu szaf GPD, - montaż telefonicznych głowic kablowych na istniejącym krosie CAA, - montaż tablic dla zasilania gwarantowanego w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej, c) roboty budowlane w budynku przy Lubomelska 1-3: - prace budowlane przystosowania pomieszczeń przeznaczonych dla zainstalowania szaf dystrybucyjnych PPD5 i PPD6, - budowę szachtu instalacyjnego dla sieci strukturalnych w pionie kondygnacji od poziomu piwnic do X piętro o odporności ogniowej E160, - montaż w istniejącej obudowie szachtu instalacji elektrycznych w pionie kondygnacji od poziomu parteru do X piętra drzwiczek rewizyjnych dla wykorzystania w etapie kolejnym przy zaciąganiu zalicznikowych linii wlz, - roboty naprawcze tynków, - roboty naprawcze malarskie, d) roboty instalacyjno-montażowe w budynku przy Lubomelska 1-3: - montaż drabinek kablowych dla sieci strukturalnej w poziomie piwnic, - montaż podbudowy kablowej dla rur ochronnych kabli światłowodowych poziomu piwnic do X piętra, - przebudowa instalacji oświetleniowej w pomieszczeniu szafy PPD6, - montaż rur ochronnych w poziomie i pionie szachtu sieci strukturalnych dla kabli światłowodowych, - montaż kabli telefonicznych w poziomie i pionie szachtu sieci strukturalnych, - uszczelnienie ppoż. przejść rur ochronnych dla światłowodów i kabli telefonicznych w pionie szachtu sieci strukturalnych, - montaż tablicy dla zasilania gwarantowanego w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlano - wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ETAP I. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacją techniczną wykonania i obioru robót, przedmiarem robót (stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ), zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi aktami prawa. Wskazane w powyższej dokumentacji ewentualne nazwy materiałów lub określenie producenta należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zapis powyższy dotyczy także norm, o ile są przywoływane w dokumentacji technicznej. Jeżeli wykonawca przywoła inne normy, o ostrzejszych niż wymienione wymagania, będą one zweryfikowane i zaakceptowane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu, przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia w przypadku: a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, c) gdy zaistnieje konieczność uzyskania stosownych zezwoleń, których konieczności uzyskania nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia i postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia niniejszej umowy, d) wystąpienia ryzyka przekroczenia budżetu inwestycji, e) ograniczenia zakresu robót budowlanych, f) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć podczas realizacji zamówienia, g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania realizacji zamówienia w zakresie różnicy pomiędzy nową stawką, a stawką dotychczas obowiązującą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie