Lublin: Świadczenie usługi outsourcingowej zapewniającej kompletną infrastrukturę sprzętowo - programową dla potrzeb przetwarzania systemu informatycznego Wojewódzki Zbiór Meldunkowy
Numer ogłoszenia: 11308 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, faks 081 7424200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi outsourcingowej zapewniającej kompletną infrastrukturę sprzętowo - programową dla potrzeb przetwarzania systemu informatycznego Wojewódzki Zbiór Meldunkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: 1) Dokonanie instalacji i wdrożenia infrastruktury sprzętowo - programowej w siedzibie Zamawiającego, w tym wykonanie migracji (o ile będzie to konieczne) aplikacji baz danych i przetwarzania do udostępnianego środowiska oraz uruchomienie całego przetwarzania w nowym środowisku. 2) Zapewnienie kompletnego środowiska sprzętowego systemu komputerowego o architekturze IBM zSeries. Szczegółowe wymagania co do architektury opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ 3) Zapewnienie wszystkich wymaganych licencji na oprogramowanie niezbędnych do prowadzenia eksploatacji systemu informatycznego Wojewódzki Zbiór Meldunkowy. Zamawiający jest uprawniony do korzystania z SZBD JANTAR oraz oprogramowania aplikacji TBD (właścicielem praw autorskich jest Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, które obecnie zostało podzielone na Ministerstwo Spraw Wewnętrznych oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji). Wszystkie pozostałe licencje musi zapewnić Wykonawca w ramach świadczonej usługi, w tym na korzystanie z oprogramowania monitor teletransmisji - łącznik do SZBD JANTAR. Zamawiający nie określa dokładnej listy oprogramowania pozostawiając do decyzji Wykonawcy dobór oprogramowania i potrzebnych narzędzi (a tym samym wybór dostawców poszczególnych komponentów), z tym, że Wykonawca jest odpowiedzialny za poprawną pracę aplikacji w zakresie nie mniejszym i w sposób nie gorszy od dotychczasowego. Dla informacji Wykonawców Zamawiający podaje w załączniku Nr 2 do SIWZ zestawienie oprogramowania, z którego obecnie korzysta. 4) Zastosowane oprogramowanie musi umożliwiać spełnienie wymogów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity - Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych, w szczególności rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. z 2004 r. Nr 100 poz. 1024). Wymaga się w szczególności rejestrowania wszystkich dostępów do systemu, do danych osobowych i zbiorów baz danych oraz zapewnienie autoryzacji i bezpieczeństwa dostępu użytkowników (zmiana hasła użytkownika nie rzadziej niż co 30 dni). 5) Zapewnienie sprawności udostępnianego rozwiązania - maksymalny czas przywracania systemu do sprawności po wystąpieniu błędu krytycznego nie dłuższy niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. 6) Zapewnienie obsługi serwisowej w zakresie systemu operacyjnego. 7) Zapewnienie rozwiązań sieciowych w sposób umożliwiający podłączenie wszystkich dotychczasowych użytkowników (linie dzierżawione SDLC z emulatorami terminali 3270, terminale TN3270 pracujące przy użyciu protokołu TCP/IP, przeglądarki internetowe Opera, Mozilla Firefox i Internet Explorer oraz użytkownicy z urzędów gmin realizujący aktualizację bazy WZM on-line w czasie rzeczywistym - szyfrowane kanały cyfrowe zestawiane dynamicznie na czas transmisji aktualizacji). 8) Przygotowanie wszystkich procedur technologicznych niezbędnych do utrzymania i eksploatacji systemu (całego środowiska). 9) Zapewnienie wsparcia Zamawiającego w zakresie utrzymania i eksploatacji SZBD JANTAR, aplikacji TBD oraz wszystkich dostarczonych i zainstalowanych komponentów oprogramowania. 10) Wykonawca w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy wykona migrację aplikacji, baz danych i wszystkich danych niezbędnych do prowadzenia przetwarzania do udostępnionego środowiska i uruchomi całe przetwarzanie w nowym środowisku w sposób zapewniający ciągłość przetwarzania i aktualność danych. Dotychczasowy wykonawca udostępni kopie danych w postaci obrazów dysków zawierających niezbędne zbiory wykonanych oprogramowaniem firmy Innovation Data Processing (FDR i FDRDSF w wersji 5.4/62). Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie oprogramowania do odczytu tych kopii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Obsługi Urzędu
ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
pok. 48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie Biuro Obsługi Urzędu ul. Spokojna 4 20-914 Lublin pok. 48.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie