Lublin: Usługa druku (łącznie ze składem i przekazaniem wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców) Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego rocznik 2011
Numer ogłoszenia: 354224 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, faks 081 7424200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku (łącznie ze składem i przekazaniem wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców) Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego rocznik 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa wykonywania od dnia podpisania umowy na rzecz Zamawiającego druku (wraz ze składem i przekazaniem wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców i Zamawiającego) - zgodnie z obowiązującymi przepisami i specyfikacją - Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego w nakładzie 89 egzemplarzy każdego numeru, z zastrzeżeniem pkt. b i pkt. c. b) Zamawiający może jednostronnie: - zwiększyć nakład do 10 egzemplarzy na podstawie żądania złożonego najpóźniej przy wdrażaniu do druku danego numeru, - zwiększyć nakład w stosunku do określonego w pkt. a) i pkt. b) tiret pierwsze - bez obowiązku wysyłki do odbiorców innych niż Zamawiający na podstawie żądania złożonego po wdrożeniu danego numeru do druku, - zmniejszyć nakład danego numeru dziennika na podstawie żądania złożonego najpóźniej przy wdrażaniu danego numeru do druku. c) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania nie więcej niż 50 wysyłek do każdego z odbiorców innych niż Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia będzie obejmował numery Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego, które będą przewidziane do wydania po dniu podpisania umowy jako rocznik 2011 wraz ze skorowidzem oraz płyty CD - w 2 egzemplarzach - z tekstem każdego numeru dziennika nagranym na odrębnej płycie. Zamawiający zakłada, że w ramach niniejszego zamówienia będzie wydrukowanych 13000 stron Dziennika Urzędowego, lecz Zamawiający nie gwarantuje ani tej ilości stron, ani określonej ilości numerów dziennika, ani częstotliwości ich wydawania, ani ilości stron w poszczególnych numerach ani też określonej częstotliwości wysyłek do odbiorców. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy oraz warunki techniczne wykonywania usługi określone są w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej jednej usługi określonej w pkt. V.1 specyfikacji, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym przez Wykonawcę dokumencie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie