Content-Type: multipart/related; start= Lublin: Usługi restauracyjne w Ośrodku Wypoczynkowym Słowianka w Darłówku Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, faks 081 7424200. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne w Ośrodku Wypoczynkowym Słowianka w Darłówku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych i polegających na wydawaniu posiłków dla 600 wczasowiczów, 510 kolonistów i 130 emerytów w turnusach wypoczynkowych w OW Słowianka w okresie od 31 maja do 14 września
2010 r. Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu jednak nie mniej niż 500 wczasowiczów, nie mniej niż 400 kolonistów oraz nie mniej niż 80 emerytów .Usługi dotyczą przygotowywania i wydawania posiłków na terenie Ośrodka.
Szczegółowy zakres wymaganego menu określają załączniki nr 2, 3 i 4 do SIWZ.
Niedopuszczalne są usługi cateringowe polegające na dowozie gotowych zestawów posiłkowych.
Sezon wypoczynkowy obejmuje:
Wczasy - sezon:
I turnus: 07.07. - 17.07.2010
II turnus: 18.07. - 01.08.2010
III turnus: 02.08. - 15.08.2010
Wczasy dla matki z dzieckiem:
I turnus: 30.05. - 12.06.2010
II turnus: 13.06. - 25.06.2010
III turnus: 26.06. - 06.07.2010
IV turnus:16.08. - 30.08.2010
V turnus: 31.08. - 14.09.2010
Turnusy kolonijne:
I turnus: 1.07 - 15.07 2010
II turnus: 16.07 - 30.07.2010
III turnus: 31.07 - 14.08.2010
IV turnus: 15.08 - 29.08.2010
Turnusy dla zorganizowanych grup emerytów i rencistów w okresie
I turnus: 30.05 - 12.06 2010
II turnus: 15.06 - 27.06.2010
III turnus: 31.08. - 12.09.2010
Zakres usług obejmuje posiłki w trybie dwuzmianowym:
a) śniadania w godz. 8.00 - 8.30 i 9.00 - 10.00
b) obiady w godz. 13.00 - 13.30 oraz 14.00 - 15.00
c) kolacje w godz. 18.00 - 18.30 i 19.00 - 20.00,
d) na życzenie klientów obiad o godz. 17.00.
Dodatkowo wykonawca zapewnia na swój koszt wyżywienie na wieczorki grillowe organizowane raz na turnus do 10- dniowy i dwa razy na pozostałe turnusy oraz codziennie podwieczorek dla grup kolonijnych. Wyżywienie na wieczorki grillowe (na osobę) obejmuje 150 g kiełbasy, pieczywo, musztarda, keczup. Ponadto wykonawca zapewnia codziennie na swój koszt kompot lub soki dla dla kolonistów. Stosowne termosy są na wyposażeniu Ośrodka.
Kolonistom i emerytom przysługuje suchy prowiant w dniu wyjazdu. Obejmuje on (na osobę) 1 kanapkę z serem i 1 z wędliną (bułki typu kajzerka), 1 jabłko, 1 banan, sok 0,25 l butelkowany (niedopuszczalne są soki w kartoniku) oraz batonik 40-60 g.
Suchy prowiant przysługuje także wczasowiczom pod warunkiem zgłoszenia tego faktu najpóźniej na 1 dzień wcześniej.
Zamawiający zapewnia stosowne pomieszczenia wraz z wyposażeniem niezbędnym do przygotowywania i serwowania posiłków oraz do przechowywania artykułów żywnościowych. Ponadto zamawiający zapewnia niezbędne wyposażenie p/poż oraz poniesie koszty wystroju sali, zużycia wody i energii elektrycznej.
Posiłki winny być sporządzane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz zgodnie z jadłospisami, sporządzonymi zgodnie z załącznikami Nr 2, 3 i 4 SIWZ.
Wykonawca przed wydaniem posiłków do spożycia pobiera próbki żywnościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. Nr 80 poz. 545).
Koszty artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków poniesie wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania czystości w kuchni, pomieszczeniach gospodarczych oraz na sali jadalnej.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy oraz wykazie osób potwierdzającym spełnianie warunku dysponowania minimum 2 osobami posiadającymi wykształcenie gastronomiczne (w tym szef kuchni) oraz minimum 5 letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym dla min. 250 osób podczas jednego posiłku, min. 1 osobą posiadająca uprawnienia technologii żywienia oraz min. 5 letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym dla min. 250 osób podczas jednego posiłku, 3 osobami odpowiedzialnymi za zmywanie naczyń i sztućców oraz dbającymi o czystość, 1 osobą pełniącą funkcję kierownika sali, 1 osobą pełniącą funkcję intendenta oraz 4-8 kelnerami na jednej zmianie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Ilość uczestników turnusów wypoczynkowych może ulec zmniejszeniu, jednak nie mniej niż 500 wczasowiczów, nie mniej niż 400 kolonistów oraz nie mniej niż 80 emerytów IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20 - 914 Lublin
ul. Spokojna 4
pok. 15. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 108600 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20 - 914 Lublin
ul. Spokojna 4
pok. 15.