Dostawa 3 szt. samochodów terenowych typu pick-up na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Lublinie

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 szt. fabrycznie nowych (nie podlegających wcześniejszej rejestracji) samochodów terenowych o następujących parametrach technicznych:

 

  1. Parametry techniczno-eksploatacyjne  samochodów    

Parametry wymagane przez Zamawiającego
Rodzaj nadwozia    5- drzwiowe ( razem z nadbudową ), typu pick-up z zabudową przedziału ładunkowego hard top w kolorze nadwozia, podwójna kabina pasażerska, kierownica po lewej stronie
Ilość miejsc     5
Kategoria prawa jazdy    B
Silnik    
- Rodzaj  zasilania    Wysokoprężny Diesla
- minimalna pojemność skokowa[ccm]
-       maksymalna pojemność skokowa [ccm]    1898

3000
- minimalny parametr maksymalnej mocy silnika , nie mniej niż [KM]    150
Skrzynia biegów    Manualna/ automatyczna co najmniej pięciobiegowa( do przodu)
Napęd    4WD
    Blokada mechanizmu różnicowego
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu    
nie przekraczająca 3,5 tony

2.    Wymagania minimalnego wyposażenia  pojazdów wymagane przez Zamawiającego
1)    System ABS i ESP
2)    Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera, poduszki boczne, kurtynowe
3)    Przednie lampy przeciwmgielne
4)    Klimatyzacja
5)    Czujniki parkowania z przodu i z tyłu pojazdu lub kamera cofania
6)    Radio fabryczne lub dopuszczone przez producenta/importera samochodu zamontowane w przewidzianym przez producenta miejscu
7)    Min. 4 głośniki
8)    Regulowany fotel kierowcy – oddalenie fotela od kierownicy, pochylenie oparcia ,wysokość siedziska
9)    Osłony przeciw błotne z przodu i z tyłu
10)    Elektryczne regulowane szyby z przodu
11)    Fabryczny centralny zamek
12)    Immobililizer
13)    Wspomaganie układu kierowniczego
14)    Koło zapasowe zamontowane w miejscu do tego przeznaczonym przez producenta
15)    Klucz do kół i podnośnik umożliwiający wymianę poszczególnych kół pojazdu
16)    Gaśnica
17)    Trójkąt ostrzegawczy w opakowaniu ochronnym
18)    Apteczka medyczna
19)    Apteczkę techniczną zawierającą komplet żarówek i komplet bezpieczników
20)    Komplet 4 szt.  opon całorocznych do jazdy terenowej AT
21)    Ogumienie fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy
22)    Komplet dywaników gumowych przód i tył
23)    Hak holowniczy kulowy z  wtyczką 7 pin [hak holowniczy winien posiadać homologację lub certyfikat dopuszczenia
24)    Kolorystyka tapicerki koloru ciemnego
25)    Wyciągarka elektryczna z przodu
26)    Aluminiowa lub stalowa osłona silnika i skrzyni biegów
27)    Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
28)    Wyłożenie przedziału ładunkowego wykonane z tworzywa / z gumy
29)    Dodatkowe oświetlenie na dachu- halogeny/  przód, tył

3.    Dostarczenia wraz z pojazdami stosownych dokumentów tj. min.: 
1)    karta pojazdu
2)    instrukcja obsługi i konserwacji
3)    książka gwarancji z opisem warunków gwarancji
4)    europejskie świadectwo homologacji EC
5)    inne niezbędne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów

UWAGA!
Dla przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać oznakowanie o fakcie dofinansowania zakupu pojazdu w tylnej części zabudowy hard top, po 2 stronach, w sposób widoczny, trwały i trudny do usunięcia o wymiarach min. 100*150 mm, zgodnie z Księgą wizualizacji znaku PO RYBY 2014-2020 obowiązującej od dnia 01 stycznia 2021 r. dostępnej na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-po-ryby-2014-2020

Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
34110000-1 Samochody osobowe. 

 

Strona prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/notice/public/38058/de...

 

 

Termin składania ofert:  13.09.2021r., g. 9:00
Otwarcie złożonych ofert w systemie nastąpi w dniu 13.09.2021r., g. 9:10
Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie na stronie internetowej https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl w folderze „Informacja z otwarcia ofert” i zawierać będzie dane określone w art. 222 ust. 5 Pzp.
 

Data rozpoczęcia: 
01.09.2021
Data zakończenia: 
16.09.2021
Informacja z otwarcia ofert: 
ZałącznikWielkość
PDF icon informacja z otwarcia ofert.pdf163.7 KB
Wynik postępowania: 
ZałącznikWielkość
PDF icon wybór.pdf219.25 KB

Kalendarium

po wt śr cz pt so nd
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym prowadzone są przez:

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu, stanowisko do spraw zamówień publicznych:
tel. (0-81) 742 45 35
faks (0-81) 742 45 35
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4,
pok. 66

Sekretariat Biura:
tel. (0-81) 742 45 71
faks (0-81) 742 45 73
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4,
pok. 60