Dostawa 21 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem
1. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
CPV 30213100-6: Komputery przenośne.
2. Parametry komputera - wymagania minimalne
- Przekątna ekranu od 14,0” do 15,6”
- Matryca Matowa LED
- Rozdzielczość Minimum FHD 1920x1080
- Akumulator Litowo-jonowy minimum 30 Wh, pozwalający na pracę minimum 4 godziny
- Procesor Liczba rdzeni: minimum 4
- Architektura: 64-bit.
- Wydajności oceniana na co najmniej: 5000[1] - osiągnięta w teście firmy Passmark Software i opublikowana na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
W przypadku, gdy zaproponowany zostanie procesor, którego wyniki testu wydajności nie zostały opublikowane na powyższej stronie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu zawierającego wyniki testów w oparciu o powyższy test, udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez Zamawiającego. Testy powinny być przeprowadzone w systemie MS Windows 10. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overclocking-u celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od Wykonawcy dostarczenia testowanego zestawu komputerowego, oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
- Pamięć RAM Typ pamięci: DDR4
Pojemność minimum 8 GB[2]
- Dysk twardy Typ dysku: SSD
Pojemność minimum 240 GB[3]
- Klawiatura Układ polski programisty QWERTY.
- Karta dźwiękowa Zintegrowana karta dźwiękowa.
- Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna. Dopuszcza się zastosowanie dedykowanych kart graficznych.
- Łączność Karta sieciowa przewodowa LAN 10/100/1000 Mbps
- Karta sieciowa bezprzewodowa Wi-Fi (minimum 802.11g/n)
- Moduł Bluetooth
- Interfejsy
Wyposażony w co najmniej:
- 1 x HDMI
- 3 x USB (w tym co najmniej 1 x USB 3.0 lub 3.1),
- 1 x RJ45,
- 1 x Audio.
- Inne Wbudowana kamera internetowa minimum 720p
- Wbudowane głośniki
- Wbudowany mikrofon
- Oprogramowanie System operacyjny Microsoft Windows 10 Professional PL z licencją. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.
- Dostawa może obejmować urządzenia o parametrach lepszych, a przynajmniej równoważnych pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej specyfikacji. Opisane wyżej parametry należy traktować jako przykładowe minimum. Wykonawca może także zaproponować rozwiązanie inne niż opisane poniżej, jeśli zapewni ono taką samą bądź lepszą funkcjonalność;
- Przedmiot zamówienia musi posiadać w ramach wyposażenia minimum:
- Zewnętrzny zasilacz sieciowy.
- Plecak lub torba z paskiem na ramię dopasowana rozmiarem do przenoszenia laptopa.
- Mysz laserowa przewodowa USB z min. 2 klawiszami oraz rolką (scroll), długość kabla min. 1,8m dołączona niezależnie od trackpada/touchpada/innego urządzenia wskazującego zamontowanego w laptopie;
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienie zgodnie z ofertą, wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
- Dostarczone urządzenie wraz z osprzętem powinno być fabrycznie nowe, zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży, kompletne i sprawne, wolne od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe, a w szczególności polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia.
- Wykonawcy udziela gwarancji na minimum 24 miesięcy[4] liczone od daty dostawy. Usunięcie awarii w ciągu 72 godzin po otrzymaniu zgłoszenia (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8:00-15:00 telefonicznie lub e-mail), a w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w w/w czasie podstawienie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych.
- Zamawiający będzie wymagał pozostawienia dysków twardych u Zamawiającego w przypadku awarii komputera w okresie gwarancyjnym.
- Wszystkie oferowane komponenty wchodzące w skład komputera będące ze sobą kompatybilne nie mogą obniżać jego wydajności.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, własnymi siłami ;
- Za wszelkie wady stwierdzone w toku czynności odbioru przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się on do niezwłocznego ich usunięcia, w przeciwnym wypadku Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad i nie podpisze protokołu odbioru. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających niezwłoczne usunięcie wady, Wykonawca winien zawiadomić o tym Zamawiającego i w porozumieniu z nim ustalić dodatkowy termin na usunięcie wad. Czynności, o których mowa powyżej wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi po całkowitym zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, wg terminów określonych w projekcie umowie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Jeżeli w toku odbioru stwierdzone zostaną wady możliwe do usunięcia Zamawiający odstąpi od czynności odbiorowych i wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia. Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia z przyczyn zależnych od Wykonawcy Zamawiający może odstąpić od umowy. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów i zainstalowanych urządzeń.
- Rozwiązania równoważne:
Wykonawca wykazuje na sporządzonym w tym celu przez siebie dokumencie, w którym dokonuje analizy porównawczej parametrów techniczno-funkcjonalnych, oferowanego przez siebie sprzętu lub oprogramowania, certyfikatu, z parametrami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza korzystania z podwykonawców.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
[1] Parametr minimalny. Wartość zgodna z ofertą złożoną przez Wykonawcę
[2] Parametr minimalny. Wartość zgodna z ofertą złożoną przez Wykonawcę
[3] Parametr minimalny. Wartość zgodna z ofertą złożoną przez Wykonawcę
[4] Okres gwarancji udzielonej wynosi min. 24 miesiące. Powyższe może ulec zmianie, zgodnie z treścią oferty
Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia terminie do 18 grudnia 2020 r.
Zamówienie uważa się za wykonane w dniu ukończenia przez Wykonawcę wszystkich czynności, składających się na przedmiot zamówienia, potwierdzonych protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę
Warunki udziału w postępowaniu.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- Nie podlegają wykluczeniu:
- na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy Pzp,
- dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 – 8 ustawy Pzp.
- Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- Nie podlegają wykluczeniu:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń o charakterze okresowym lub ciągłym - wykonuje) należycie zamówienie polegające na dostawie komputerów wraz z oprogramowaniem o wartości min. 50 000 zł brutto w ramach jednego kontraktu lub maksymalnie dwóch kontraktów.
Rozdział VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
- Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich Wykonawców:
W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 – 8 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania Zamawiającego przez wszystkich Wykonawców:
(PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Dokumenty składane po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
(PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!)
Zamawiający stosując art. 24 aa ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w Rozdz. 5 pkt. 2 c SIWZ
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Lp.
Kryterium
ranga
waga
C
Cena
60 %
60
G
Okres gwarancji
(nie krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 60 m-cy)
25%
25
PT
Parametry techniczne
15%
15
SUMA PUNKTACJI P = (C + G + PT)
100 %
100
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Wykonawca przekazuje ofertę, umowę oraz oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale
VII, które przekazywane są pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście,
lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego tj.:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu,
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4,
tel. 81 74-24-535
Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) na adres e-mail:
Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Krzysztof Dzieciuch tel. 81-74-24-279 w sprawach dot. przedmiotu zamówienia,
- Kinga Zyskowska – tel. 81 74-24-535 w sprawach proceduralnych.
Kontakt od poniedziałku do piątku w dni robocze
w godzinach 800 – 1500
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w podwójnej, zamkniętej kopercie
w siedzibie Zamawiającego w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie, ul. Spokojna
4, 20-914 Lublin, w pok. nr 60, do dnia 26.11.2020 r. do godz. 10:00.
Wewnętrzną kopertę, która zawiera ofertę wraz z załącznikami należy zaadresować:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu
ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin
i opisać
„Oferta na dostawę 21 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego”
z dopiskiem
„Nie otwierać przed 26.11.2020 r., godz. 1010”
Oferty mogą być składane bezpośrednio lub drogą pocztową wyłącznie w pokoju
nr 60 – na parterze w siedzibie Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.11.2020 r. o godz. 1010 w pokoju nr 60 w siedzibie Zamawiającego w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin.
- Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: http://zampub.lublin.uw.gov.pl informacje dotyczące:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych
w ofertach.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Wyjaśnienia treści SIWZ z dn. 24.11.2020 | 56.01 KB |
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Informacja z otwarcia ofert | 590.21 KB |
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej | 536.92 KB |