Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na
potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie Numer ogłoszenia:
293196 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel.
081 7424535, faks 081 7424200.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu
komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w
Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Lublinie, w asortymencie, ilości, minimalnych parametrach
techniczno- użytkowych oraz okresach gwarancji określonych w specyfikacji
technicznej stanowiącej załącznik nr 1a-d do SIWZ, podzielona na 4 zadania:
Zadanie A - zakup serwerów dla stworzenia bazy Dzienników Urzędowych Województwa
Lubelskiego, Zadanie B - zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na
potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich, Zadanie C - zakup
sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Lublinie, Zadanie D - zakup sprzętu komputerowego i
oprogramowania na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania
Kryzysowego.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie
niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego
zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia, e) (dla zadań B,C) wykonanie w ciągu
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień
o podobnym charakterze. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca
udokumentuje wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-
wykonywanie) minimum 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda stanowiąca odrębne
zamówienie i każda o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto. Warunki będą
oceniane według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych
dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków składa: a)
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do
SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) (dla zadań
B,C) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim
rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda
stanowiąca odrębne zamówienie i każda o wartości co najmniej 80 000,00 zł
brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z
dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane
należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie ul. Spokojna
4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w
Lublinie ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie B finansowane ze
środków Unii Europejskiej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A- Zakup serwerów dla stworzenia
bazy Dzienników Urzędowych Województwa Lubelskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Asortyment, ilość, minimalne parametry techniczno- użytkowe oraz okresy
gwarancji określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik
nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B- Zakup sprzętu komputerowego i
oprogramowania na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Asortyment, ilość, minimalne parametry techniczno- użytkowe oraz okresy
gwarancji określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik
nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C- Zakup sprzętu komputerowego i
oprogramowania na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Asortyment, ilość, minimalne parametry techniczno- użytkowe oraz okresy
gwarancji określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik
nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D- Zakup sprzętu komputerowego i
oprogramowania na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania
Kryzysowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Asortyment, ilość, minimalne parametry techniczno- użytkowe oraz okresy
gwarancji określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik
nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.