Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 128647-2009 z dnia 2009-08-06 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lublin
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych mających na celu: określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z...
Termin składania ofert: 2009-08-24

Lublin: Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania do celów ustalenia wartości nieruchomości objętych decyzją Wojewody Lubelskiego z dnia 30 sierpnia 2005r. znak:RR.II.7045-3/10/05 o ustaleniu lokalizacji drogi ekspresowej S-19 Białystok-Lublin-Rzeszów na terenie gminy Konopnica, na odcinku od granicy z gminą Jastków do włączenia do istniejącej drogi krajowej Nr 19 w obrębie geodezyjnym Tereszyn - 14 działek
Numer ogłoszenia: 154639 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128647 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, faks 081 7424200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania do celów ustalenia wartości nieruchomości objętych decyzją Wojewody Lubelskiego z dnia 30 sierpnia 2005r. znak:RR.II.7045-3/10/05 o ustaleniu lokalizacji drogi ekspresowej S-19 Białystok-Lublin-Rzeszów na terenie gminy Konopnica, na odcinku od granicy z gminą Jastków do włączenia do istniejącej drogi krajowej Nr 19 w obrębie geodezyjnym Tereszyn - 14 działek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych mających na celu: określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721 ze zm.) wg. stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji oraz według ich aktualnej wartości rynkowej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą działki rolne niezabudowane. Wykaz działek stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz, 2603 ze. zm.), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109), standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (Wyd. PFSRM) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Operaty szacunkowe muszą zawierać dodatkowo protokół z oględzin nieruchomości stanowiących przedmiot zlecenia. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku konieczności aktualizacji sporządzonej wyceny, wykonawca dokona jej aktualizacji w okresie 24 miesięcy od daty jej sporządzenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 10% zamawianych operatów przypadających na wykonawcę. Aktualizacja będzie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4150 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)