Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424535, fax 081 7424200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji oraz schodów zewnętrznych budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji i schodów zewnętrznych z zachowaniem istniejącej formy architektonicznej elewacji, detalów i otworów.
Zakres prac remontowych obejmować będzie:
1) wymianę skorodowanych tynków na wyprawy specjalistyczne, dostosowane do podłoży ścian, poprawiające utrzymanie właściwych warunków wilgotnościowych,
2) naprawę bądź wymianę detalu architektonicznego,
3) przebudowę schodów wejściowych,
4) wymianę obróbek blacharskich.
Etap I - remont elewacji frontowej z częściami elewacji bocznych, remont elewacji południowej,
Etap II - remont elewacji północnej oraz remont elewacji dziedzińca północnego i południowego,
Etap III - remont elewacji zachodnich i bocznych od podwórza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, przedmiarem robót dla trzech etapów robót, specyfikacją techniczną wykonania i obioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi aktami prawa. Wskazane w powyższej dokumentacji nazwy materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w tym wykonanie
w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 robót budowlanych, każda o wartości min. 1 000 000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym min. 1 robota budowlana na obiektach zabytkowych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,
- dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi wykonania zadania, w tym dysponowanie min. jedną osobą posiadającą uprawnienia
do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą
z dnia 7 lipca 1994 r prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr. 156, poz.1118
ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 ze zm.)
- znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości min. 1 000 000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę min. 300 000 zł.
- nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki będą oceniane według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu
z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków składa:
- oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 zł,
- dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą
z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr. 156, poz.1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579 ze zm.),
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres działalności jest krótszy, również w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych (w tym min. 1 robota budowlana na obiektach zabytkowych), odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda stanowiąca odrębne zamówienie i każda o wartości min. 1 000 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).